Zaloguj

lub  Zaloguj się przez Facebook

Przyłącz się!

  • Poznaj nowych znajomych
  • Oglądaj profile i dodawaj znajomych
  • Dodawaj zdjęcia i filmy
  • Utwórz nową grupę lub przyłącz się do innych.

Ostatnie aktywności

  • Marek45 udostępnił(a) zdjęcie w galerii: Polonia
    No może nie taką wysoką, ale jutro może kupimy choinkę. Święta tuż tuż. Czy w Niemczech, czy też w Polsce drzewko musi być. Sztucznego nie chcę, wolę naturalne, a Wy?
    No może nie taką wysoką, ale jutro może kupimy choinkę. Święta tuż tuż. Czy w Niemczech, czy też w Polsce drzewko musi być. Sztucznego nie chcę, wolę naturalne, a Wy?
    8 godziny 43 minut(y) temu
  • My faceci chyba jesteśmy lepsi jako opiekunki, gotować za bardzo nie potrafię, prasować też nie, więc o co tutaj chodzi? Wychodzi, że jestem najlepszy, tak niektórzy mówią, choć czy tak jest, tego nie wiem?
    8 godziny 58 minut(y) temu
  • Tak w obu przypadkach empatia i lubienie swojej pracy i ludzi są nie do przecenienia :)
    9 godziny 2 minut(y) temu
  • AleksandraJaworska zmienił(a) swój awatar.
    9 godziny 4 minut(y) temu
  • Praca opiekunki ludzi starszych jest bardzo podobna do pracy psychologa. Często mamy do czynienia z różnymi problemami, które mają seniorzy.
    9 godziny 36 minut(y) temu
  • Polityka to rzecz trudna, ja tam tego wszystkiego nie rozumiem o co w tym wszystkim chodzi. Okazuje się, że ci z Arabii Saudyjskiej nie lubią za bardzo Rosjan i przez to ceny ropy idą w dół. Co ma zwykła opiekunka rodzić, tylko czekać co dalej. Już mnie ciarki przechodzą jak słyszę co to będzie po Nowym Roku, może trzeba będzie jak ruskie babuszki trochę oszczędzać, a może będzie rozpusta w biały dzień.
    9 godziny 43 minut(y) temu
  • Widze, ze czasami ludzie sobie nie radza i poszukuja kogos, kto jakos im cos doradzi. Jest to dla mnie przykre, bo musze poznac osobiste zachowania i zrobic z siebie psychologa. Kwestia wyboru, ale ja tak juz mam. Dzisiaj zadzwonil do mnie klient z problemem .....z seksem. Zaproponowalam wizyte, bo go znam i zrobilam wstepna analize i co ma robic. Ciekawa jestem jak to pojdzie, bo chlop mlody i jeszcze chcialby miec tez troche szczescia w zyciu. Jesli wezmie sie do roboty, to moze bedzie jak Hamingway "Stary czlowiek i jeszcze moze".
    9 godziny 46 minut(y) temu
  • Betreuerin udostępnił(a) zdjęcie w galerii: Betreuerin zdjęć
    Biedne te ruskie babuszki, muszą teraz oszczędzać, tak, aby starczyło od pierwszego do pierwszego. Ceny oliwy poszły w dól, co robić, trzeba trochę odchudzić portfel.
    Biedne te ruskie babuszki, muszą teraz oszczędzać, tak, aby starczyło od pierwszego do pierwszego. Ceny oliwy poszły w dól, co robić, trzeba trochę odchudzić portfel.
    9 godziny 49 minut(y) temu
    masaz Wolsztyn Jezeli dajesz takie zdjecie, to musisz wiedziec, ze te "babuszki" to sa Matrioszki. Z wiekszej po otworzeniu masz coraz mniejsza itd. To taka tradycja rosyjska. Jesli myslisz, ze to chala, to sobie wyobraz, ze to przenosnia. Z duzych rzeczy po otwarciu moga byc coraz mniejsze i to jest przestroga, ale ma to swoj urok tradycyjny, bo jednoczesnie przenosi nas w czas, gdzie z drugiej strony mozna stworzyc cos, co przetrwa czasy i bedzie charakterystyczne dla danego kraju. Tak samo Nussknacker w Niemczech, czy Pilsner w Czechach, albo nasz oscypek, czy bigos. Pomyslalas o tym?
    9 godziny 38 minut(y) temu
  • Niech idzie złotówka w dół, ja tam pracuję w Niemczech i zarabiam euro, więc ten problem mnie nie dotyczy. Jak jeszcze wymienię po korzystnym kursie w kantorze internetowym i dodatkowo kasę zaoszczędzę. Aby tak dalej to za chwilę zarobie trochę więcej. Zobaczymy co będzie po 1 stycznia 2015, co się będzie działo, czy opiekunka zarobi więcej, czy może mniej?
    11 godziny 56 minut(y) temu
  • Na rynkach walutowych za to burza, złoty się coraz bardziej przecenia, euro i dolar idzie do góry. Czyżby to efekt perturbacji w Rosji. Wg mnie to jest główna przyczyna. Oberwało nam się z lekka rykoszetem. Tak to jest jak się ma obok takiego sąsiada.
    19 godziny 28 minut(y) temu
    Anna 44 Raz do góry, potem w dół, tak to bywa z walutami. Jedni zarabiają inni za to tracą, to powód zawsze żeby zarobić. Ja tam patrzę, żeby sprzedać zawsze dobrze swoje zarobione euro. Robię to w kantorze internetowym, kurs zawsze lepszy niż w tradycyjnym, czy też banku.
    14 godziny 29 minut(y) temu
  • Dzisiaj spokojnie i nic nie zapowiada burzy, ale to różnie bywa. Opiekując się starszymi ludźmi w Niemczech różne sytuacje widziałem i wszystkiego można się w każdej chwili spodziewać.
    19 godziny 34 minut(y) temu
  • Kamila zmienił(a) swój awatar.
    21 godziny 39 minut(y) temu
  • Wiktoria udostępnił(a) film
    Liber & Sylwia Grzeszczak - Co z nami będzie (Oficjalny Teledysk) 03:24
    Liber & Sylwia Grzeszczak - Co z nami będzie (Oficjalny Teledysk)
    Liber & Sylwia Grzeszczak - Co z nami będzie Ściągnij płytę z iTunes: http://bit.ly/1fI4hRL
    Pozdrawiam chlopa.....
    Wczoraj
    opiekunka Znowu się nie wyświetla, choć to oficjalny teledysk. Za chwilę ograniczą wszystko, że nie będzie można nic obejrzeć i przeczytać. Mi tam się takie działania nie podobają w końcu trzeba walczyć o wolność internetu.
    Wczoraj
  • opiekunka udostępnił(a) zdjęcie w galerii: opiekunka praca opieka
    Ciśnienie mi poszło dzisiaj do góry, jak mam do czynienia z...
    Ciśnienie mi poszło dzisiaj do góry, jak mam do czynienia z...
    Wczoraj
    Pflegerin Mi tam szczególnie idzie do góry jak czytam, co ma się dziać po 1 stycznia 2015 roku. Ile się będzie zarabiało w opiece, tego nikt nie wie.
    Wczoraj
  • Wiktoria udostępnił(a) film
    Night of the Proms 2001, Chris de Burgh, High on Emotion 05:07
    Night of the Proms 2001, Chris de Burgh, High on Emotion
    Chris de Burgh bei der Night of the Proms 2001
    Kazdy ma jakies emocje i cos czuje, lub dziala zgodnie z emocjami, dlatego dedykuje ten utwor zakochanym, pokloconym i innym, ktorzy z nimi walcza. Macie pole do popisu....
    No dobra, moj mnie wkurzyl, ale ze ja muzyczna ( w przeciwienstwie do chlopa) moge sie przynajmniej jakos wyzyc.
    Starocie: zadowolony o ile mnie tu czytasz?!
    2 dni temu
  • Anna 44 udostępnił(a) zdjęcie w galerii: Anna 44 zdjęć
    Dziki zachód, piękne konie i kowboje, prawdziwi mężczyźni.
    Dziki zachód, piękne konie i kowboje, prawdziwi mężczyźni.
    2 dni temu
    Wiktoria Nie moglas juz czegos innego wymyslic? Bo ja dzisiaj podminowana, tylko nie wal jakichs glupot, bo sie usmieje pewnie po pachy.
    2 dni temu
  • Wiktoria udostępnił(a) zdjęcie w galerii: Wiktoria zdjęć
    JASNY GWINT! Westernowa zadyma, a wszystko dlatego, ze ujeto dzisiaj slynnego poznanskiego "Westerna", czyli Marka F. ktory jest mafijna legenda miasta. Sama sluchalam, jak koledzy opowiadali, ze jak wchodzil do knajpy, to goscie musieli wyjsc. Mial totalny na to monopol.Ja go raz tylko widzialam, bo pracowalam akurat w Poznaniu, ale nikomu nie zycze miec nawet zwyklego kontaktu z mafia, nawet jako sprzedawca w sklepie,czy kelner.On byl specyficzny, jednoczesnie zawsze byly rozboje, haracze, spalil dyskoteke w Gnieznie, a ostatnio pozyczal pieniadze na naprawde superlichwiarski procent. Byla to taka mafia zlozona z 17 osob na dzien dzisiejszy, Kiedys to nawet policja sie go bala. Dzisiaj grupy antyterrorystyczne wpadly do az 38-miu domow jednoczesnie.
    Moze bedzie lepiej i w koncu spokoj?
    JASNY GWINT! Westernowa zadyma, a wszystko dlatego, ze ujeto dzisiaj slynnego poznanskiego "Westerna", czyli Marka F. ktory jest mafijna legenda miasta. Sama sluchalam, jak koledzy opowiadali, ze jak wchodzil do knajpy, to goscie musieli wyjsc. Mial totalny na to monopol.Ja go raz tylko widzialam, bo pracowalam akurat w Poznaniu, ale nikomu nie zycze miec nawet zwyklego kontaktu z mafia, nawet jako sprzedawca w sklepie,czy kelner.On byl specyficzny, jednoczesnie zawsze byly rozboje, haracze, spalil dyskoteke w Gnieznie, a ostatnio pozyczal pieniadze na naprawde superlichwiarski procent. Byla to taka mafia zlozona z 17 osob na dzien dzisiejszy, Kiedys to nawet policja sie go bala. Dzisiaj grupy antyterrorystyczne wpadly do az 38-miu domow jednoczesnie. <br />Moze bedzie lepiej i w koncu spokoj?
    2 dni temu
    masaz Wolsztyn Wika nie gadaj, ja juz jakies z 10 lat temu o nim slyszalam, jak dzierzawilam gabinet pod Poznaniem, ale myslalam, ze odszedl juz do lamusa facet, bo zero wiadomosci od kolegow, ale jak widze to zaczal pracowac "na emeryture". Ja jego historie znalam tylko z opowiesci klientow i kolegow w pracy. Ale powiem szczerze, ze teraz chyba lepiej bedzie isc na slynnego browarka na Stary Rynek wieczorem.
    2 dni temu
  • Marek45 udostępnił(a) film
    Czesław Niemen - Sen O Warszawie 03:19
    Czesław Niemen - Sen O Warszawie
    • Author of the song: Czesław Niemen • Name of the song: Sen O Warszawie
    Inne wykonanie tej piosenki : Sen o Warszawie. Posłuchajcie tego i też tego innego.
    2 dni temu
    Wiktoria Dopowiem prawde: mialam duzo okazji poznac ludzi z tzw. wyzszych sfer i bardzo to sobie cenie, nawet poznalam prezydentowa Kwasniewska. Prywatnie to naprawde kobieta ma klase, ale jednoczesnie jest pelna ciepla, takiego od srodka. Doceniam wszystkich, ktorych udalo mi sie poznac "z wielkiego swiata", bo mialam to szczescie, ze byli ok, ale swego czasu....Mam nadzieje, ze sie nie zmienili i dalej nic ich nie zmanierowalo.
    2 dni temu
  • Marek45 udostępnił(a) film
    Utalentowany bezdomny z gitarą 01:51
    Utalentowany bezdomny z gitarą
    Utalentowany bezdomny z gitarą
    Posłuchajcie, bo warto się zastanowić nad sobą i nad tym jaki może być warszawski dzień.
    2 dni temu
    Anna 44 Pięknie gra na gitarze, ma talent, może gdyby miał więcej szczęścia to zarobiłby dużo pieniędzy na graniu. Trochę szczęścia i reklamy, tak naprawdę, to podobno każdego można wypromować.
    2 dni temu
  • Marek45 udostępnił(a) zdjęcie w galerii: Polonia
    Święta, świętami, nie zapominajmy o bezdomnych, których jest dużo i nie potrafią sobie dać rady. W sumie zostać bezdomnym jest łatwo, a jak już się nie ma meldunku, to się nie znajdzie pracy, nie założy się konta w banku, zaczynamy żyć poza społeczeństwem. Zawsze mnie to zastanawiało jak to jest, życie różne figle nam robi i kiedyś kto to wie...
    Święta, świętami, nie zapominajmy o bezdomnych, których jest dużo i nie potrafią sobie dać rady. W sumie zostać bezdomnym jest łatwo, a jak już się nie ma meldunku, to się nie znajdzie pracy, nie założy się konta w banku, zaczynamy żyć poza społeczeństwem. Zawsze mnie to zastanawiało jak to jest, życie różne figle nam robi i kiedyś kto to wie...
    2 dni temu
Copyright 2012. Joomla Templates 2.5 | Custom text here